اسلایدر

ورود کانن به میدان نبرد وای فای و زوم 20X با دوربین های جدید پاور شات
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

 

تا به حال انواع مختلفی از دوربین های عکاسی دیجیتال مجهز به وای فای داخلی وجود داشته ولی Canon تا کنون وارد گود چنین دوربین هایی نشده بود. تا اینکه امروز این شرکت سری جدید دوربین های PowerShot را با قابلیت اتصال وایرلس معرفی کرد و این خلاء را در محصولاتش برطرف نمود. این سری جدید محصول علاوه بر این دارای 20X زوم اپتیکال هم هست و قرار است تبدیل به جانشینی برای مدل هایی مانند PowerShot SX230 HS باشند. به جز این در لیست معرفی امروز کانن یک دوربین قرص و محکم و مقاوم برای جانشینی PowerShot D10 هم دیده می شود.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، به ادامه مطلب بروید.Canon PowerShot SX260 HS: دوربینی جیبی با زوم ۲۰ برابر

sx26020hs_green_02-11275649-w500.jpg

این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدیدترین عضو خانواده مگازوم های کوچک کانن است. در این دوربین شما کنترل کامل و دستی میزان نور دهی یا exposure و حالت های تقدم روزنه (aperture-priority) و تقدم شاتر(shutter-priority) را دراختیار دارید. بر روی این دوربین از لنز های 500-25 میلیمتری با زوم اپتیکال ۲۰ برابر و تثبیت کننده یا استابیلایزر استفاده شده است. نسل جدید پردازشگر تصویر کانن با نام Digic 5 از دیگر قابلیت های این دوربین است که به آن امکان عکس برداری متوالی تا 10.3 فریم در ثانیه با بالاترین رزولوشن را می دهد. جالب است بدانید که در مدل قبلی این دوربین یعنی SX230 HS شما در بالاترین رزولوشن تنها قابلیت عکاسی متوالی 3.2 فریم در ثانیه (یا 8.1 فریم در ثانیه با رزولوشن ۳ مگاپیکسل) را در اختیار داشتید.

در PowerShot SX260 HS ضخامت به ۳۳ میلیمتر کاهش یافته و دوربین بهتر و راحت تر در دست جای می گیرد. جی پی اس داخلی این دوربین البته هنوز ایراداتی داشته و تنها می تواند اطلاعات خام طول و عرض جغرافیایی را در تگ های EXIF عکس ها ذخیره کند. در حالی که مدل های جدید جی پی اس دوربین ها قابلیت ثبت اطلاعات ارتفاع را هم دارند. این نو رسیده کانن می تواند با کیفیت 1080p و با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه از عهده فیلمبرداری اچ دی بر آید. البته در رزولوشن های پایین تر امکان فیلمبرداری اسلوموشن را هم دارد.

از دیگر برتری های این دوربین نسبت به گذشتگانش، می توان به سیستم استابیلایزر اپتیکال بهبود یافته، اضافه شدن قابلیت Smart Auto به گزینه های تنظیم اتوماتیک دوربین برای بهبود نوردهی، و همچنین حالت انتخاب خودکار نوع عکسبرداری (scene) از میان ۵۸ سنس گوناگون اشاره کرد. این دوربین از ماه مارس در سه رنگ سبز و قرمز و مشکی با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.


 

Canon PowerShot Elph 530 HS and 320 HS‫:‬ دوربینی با وای فای و صفحه لمسی

elph2053020hs_white_03-11275437-w500.jpg

کانن پاورشات Elph 530 HS ده مگاپیکسلی، یکی دیگر از خانواده مگازوم (زوم اپتیکال 12X با لنز 28‪-‬336 میلیمتری) این شرکت است که تنها ۲۰ میلیمتر ضخامت دارد. این اِلف زیبا می تواند عکس ها را از طریق اتصال وای فای با دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارد و از یک صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی هم بهره می برد. سنسور این دوربین از نوع CMOS بوده و حداکثر aperture آن F2‪.‬0 است که در میان دوربین های کامپکت زوم بالا جزو بهترین ها قرار می گیرد. فیلمبرداری آن 1080p با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه بوده و صدا را به صورت استریو ضبط می کند. در این دوربین هم پردازنده تصویر Digic 5 کانن و ۵۸ حالت مختلف عکسبرداری را در اختیار دارید.

PowerShot Elph 320 HS هم یکی دیگر از مدل های دارای وای فای است که مشخصات آن تقریبا همانند کانن PowerShot 110 HS است‫.‬ این دوربین با لنز 120-24 میلیمتری تا ۵ برابر زوم اپتیکال داشته و با کیفیت 1080p و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند‫.‬ قابلیت Smart Auto را در این دوربین هم می توانید ببینید‫.‬


 

elph2032020hs_red_02-11275449-w500.jpg

این دو دوربین اولین مدل های کانن با قابلیت وای فای هستند که در 2012 عرضه می گردند. سری Elph می تواند با این قابلیت عکس ها و ویدیوهای ضبط شده را مستقیما از روی دوربین به سرویس Image Gateway کانن منتقل کند. البته متاسفانه امکان اشتراک گذاری مستقیم به سایت هایی همچون یوتیوب، تویتر و فیس بوک را نخواهید داشت. اما از طریق Image Gateway می توانید فایل ها را در هر سرویس دیگری به اشتراک بگذارید.

این شرکت همچنین تصمیم دارد که تا ماه مارس اپلیکیشن Canon Camera Window را هم عرضه کند تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت و با یک ارتباط نظیر به نظیر روی بستر وای فای اطلاعات تان را به دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS منتقل کنید. قرار است نسخه اندرویدی این برنامه هم تا ماه می عرضه گردد.

اِلف زیباروی 530 کانن قرار است در ماه آوریل با قیمت ۳۵۰ دلار و دو رنگ سیاه و سفید وارد بازار شود. مدل 320 هم از ماه مارس با قیمت ۲۸۰ دلار و رنگ های مشکی، نقره ای، قرمز و آبی قابل خرید است.


 

Canon PowerShot D20:بازطراحی یک دوربین قرص و محکم

d20_blue_front_606-11275459-w500.jpg

آخرین سوغات کانن در مراسم معرفی اش هم PowerShot D20 بود که جایگزینی برای مدل زیر دریایی D10 این شرکت است.یک دوربین ضد آب، ضد شوک و ضد غبار مجهز به سنسور CMOS (برخلاف D10 که CCD بود) و سیستم HS با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. این دوربین با کیفیت 1080p و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند و لنز آن دارای 5X زوم و سیستم استابیلایزر اپتیکال است. از دیگر امکانات آن می توان جی پی اس داخلی، ارتفاع سنج و قابلیت عکاسی ماکرو در زیر آب را نام برد. اگر شما هم به D20 علاقه مند شده اید، از ماه می و با قیمت ۳۵۰ دلار، یک همراه خوب برای غواصی خواهید داشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 21:10
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.